2009/05/07

tükenmek isteyen tükenmez kalemin acıklı öyküsü ya da electrata hezeyanları

bu ara tadım tuzum yok. ne yapmam gereken yığınla iş kıçımı oturduğum yerden sökmeme yardım ediyor ne de gelen baharın yürek tıpırtıları(ne biçim kelimeyse bu da)... tekdüzelikten iyice sıkıldım artık derkene helecan dolu olaylar yaşamak istiyorum ben. bi anda hayat beni asteroit no 654 e savursun, uzaylılarla elele halay çekeyim istiyorum. tükenmez kalem olmaktan sıkılan tükenmez kalemimin kapağında o acıklı bakışları görmem de bu araya rastlıyo tam da. zavallı, o kadar içli bakıyodu ki bi an istedim, onu saatlerce karalayarak bitirmek sonra da diğer kalemlerin yanına, gizemli ve karanlık çekmeceme koymak istedim. ama yapamadım, tükenirse eğer benim yapamadığımı yapıp hayatını değiştirecek kalemi kıskandım. kapattım kapağını koydum kalemkutuma, dursun orda hıh. 

gel git akıllı olduğumdan heralde, bazen esiyor kaçayım gideyim buralardan diyorum bazen de aman da aman ne güzel bu şehir de bik bik diye geziniyorum; sebep sormayın benden, bilsem musallat olmazdı tüm bu yarım akıllılar bana. ben de buralardan çoktan gitmiş, hayatımı sonunda değiştirmiş olurdum.

sevgili X, malum bölgesinden hastalanmış 2 gün önce söyledi. ulan dedim içimden, ne biçim bi uğursuzluk taşıyosam sırtımda, kime dokunmaya niyetlensem yamuluveriyo, iyi ki bi münasebetimiz olmamış, yoksa çocuğun cenazesine gidiyo olucaktık heralde. ameliyat olması gerekiyomuş muş da muş işte doktor bidibidileri gerisi. diyemedim ki ilacın bende boşver ameliyatı bi gece koş gel ben alıcam üstündeki gerginliği hiçbişeyin kalmıcak! aah ah, ayağıma taş bağlı sanki yaa, hoşlanıyorum işte herif resmen mıknatıs gibi çekiyo beni ama yok işte yok...

sevgilim sınırsız darlamakta bu ara yine, adam canımı sıkmaya doyamıyo resmen haa bi çeşit fetiş unsuru haline getirmiş bile olabilir:
-ağzına sıçayım yeter ulan nedir senden çektiğim....!!!!
-uuuu beybi konuş biraz daha çok şahane oluyo valla misssss........
değişik fantezi ama olur olur endişeliyim bu sebepten.

diğeri de ayrı yarım akıllı zaten, bi kaşınıyosun bi dolanıyosun etrafımda bu belli yani; aman bi kasmalar, buluşsak ya hani dedikten sonra efendim şööle bööle diye kıvırma havası yaratmalar...ıvır zıvır işlerle uğraştırıyo insanı. niyetin ne??? açıkça konuş yaşın kaç artık arkadaşım yeter, şurda telli duvaklı gelinlik hayali kurmuyorum değil mi, korkma nikahı basacak seni kaçıracak da değilim bi gel işte bi gel bakarız sonra nolacağına. katırlar tepesice X, yok face hesabını bi anda açtım ööle içimden geldi ay sevmem aslında kırk yılda bi giriyorum zati diye dolanıyo ortada, ama profilimi avucunun içi gibi bilmesi ve de iletileri de maşşallah av köpeği gibi takip etmesi bize durumun pek de öyle olmadığını anlatmak için yeterli tabe.

erkekler hakkında bugün puccanın döktürdüğü şahane yazı benim aklımdan geçenlere tercüman oldu resmen. içim sıkılıyo valla ya, hergün aynı geyik. git, arkadaş ayağına muhabbet çevir, aslında derdin başka olsun, içinden salyalarını sil, dışardan oooh hayat da ne güzel kuşlar böcüğler... 

sana sesleniyorum canım, gay misiiiin yoksa atıp tuttuğunun 10da biri kadar cesaretin mi yok bilemiyorum. ama yeter diye çığlık atasım var haberin ola. 

kalem de bitti zaten*mesut ve şanslı varlık ne olacak*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder