2009/05/13

ay, dolunay...



beraberdik ve geceydi. 

ay dolunaydı. 

şarkı söyler misin dedi; bilmem ki dedim çekinerek. yalnız değildik. yokuş aşağı iniyorduk ağır ağır. boğaz pırıl pırıldı. 

ay dolunaydı.

sigaramın dumanı savruluyordu üstüne. güldü. "bu ne demek şimdi" dedi. güldüm. "belki de seninle birlikte olmak istiyorumdur" dedim. anlamsızca sustuk. yürüyorduk.

ay dolunaydı.

hafiften sesini duydum. geceye uygundu söylediği. yeni türkü'nün güzelim şarkısı "dolunay".

Ay dolunay dalgın gecede 
Ay büyüyor tam yüreğimde 
Suskunum ben söyleyemem 
Ay ben ay neden 
Ay dolunay sessiz gecede 
Ay bir anda düş yüreğime 
Yanayım ben söz büyürken 
Ay ben ay sana....

ay dolunaydı dedim ya.

herşey mümkündü o gece. herşey mübahtı. gözlerine dokundum sadece. o bilmedi.

içini görmek istedim. olmadı, beceremedim.

kalbine dokunsam yanarım gibi geldi, kaçtım. 

kırmızı tuş kahkahalarla gülüyo hala bana, korkağım evet. 

ay dolunaydı, herşey mümkün, herşey mübahtı. sadece kendime haykırdım söyleyeceklerimi, o duymadı.

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder