2009/05/15

mutlu ol derdim amma içimden gelmedi


oyundan atılasım var bu ara feci şekilde. kural ihlali yapıyorum sürekli. biri farketse, gözlerime iyice baksa anlayıvericek nolup bittiğini ama havalar sıcak ya güneş gözlüğüm her zamankinden daha da fazla gözümde. 

kafamın güzel olmasından baya bi korkuyorum valla bu ara, saçmalayabilirm, çoook acayip işlere imza atabilirim, 15 dk sonra yanımda koca bi şişe votkayla kafa bulmaya gidiyorum salak mıyım neyim anlamıyorum ki yarebbim sen akıl fikir ver.

mutlu olayım derdim yok, heyecan istiodum ahanda heyecan, katmer katmer heyecan. içimde patladı patlayacak o kadar çok şey var ki, blogu yazmayı bırakırsam anla ki sıktı biri topuğuma sevgili okuyucu-okuyor musun bilmiorum ama-korkuyorum hayatımın gidişinden. 

I found my love in Portofino diyorum başka da bişi demiyorum.

sakata gelmeden kapağı hayallerimin şehrine atsam başka bişi istemiorum.

gidiyorum, biri beni korusun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder