2009/04/29

aşk dedikleri garip şey


aşk ne demek ki? "ben aşık oldum" diye yelpazelene yelpazelene geliyo gençler; ii güzel de noldun şimdi sen hacı die sarsmak istiyorum zaman zaman bu neşeli arkadaşları. noluyo ki aşık olunca? bana noldu mesela, sorsanız bilmiyorum ya. "aşk" o kadar dillere pelesenk bi söz ki artık anlamını hatırlayamıyorum galiba.

aşk adamı eskitir, acıtır, hırpalar, yorar bence. hiçbi tatlı tarafı yoktur meretin. hakkaten anlam veremiyorum, milletin götü tutuşmuş "aaabii bahar da geldi gevşesin gönül yayları artık yaa" tadında koşturuyo oraya buraya. teşbihte hata olmaz, kızışmış kedi serzenişleri içindeler nerdeyse. hayatımdan 7 gün önce bir ölüm geçti. yaşamın nasıl da hızlı biten, nasıl da sonu geliveren bi yolculuk olduğunu net şekilde görünce bencilliğin dibine vurdum resmen. varsa "ben" yoksa "ben" döneminin açılışını yapmaktan onur duyarım. zati ne desen aynı kapıya çıkıyo ya. işte bu aşk hadisesi kendi götünü kaldırmanın bilinen on yüz milyon yolundan biri bence.

ne güzel aslında düşününce, adamın biri var, verir misin acep umuduyla köpeğin oluyo(acımasız gerçekler-merci sprite-). sen de tanışma ve yatak mesafesini ne kadar uzatırsan o kadar muhteşem bi aşk yaşamış oluosun. şimdi kimse bana "ama cinsellik olmadan da devam eden ilişkiler var bi kereee" yapmasın, o ilişkileri de zaten yatak umudu devam ettiriyo. bu iddiada bulunanlar sevgilinize "hayatım yani benim vajina kapalı tamamen, olmuyo olmıcak yane kendine yeni bir sex bomb bul baby" diyin bakalım noluo. 

ya ayrıca nedir ki, öpüşün sevişin arkadaşım hayat kısa, artık okullar kanırtırcasına uzun, evlenene kadar 100 yaşını görme ihtimali var, saklamayın, salın gitsin. malum bahar, en olmadı ama napiiim bahaaar dersiniz suç mevsimin olur. bi de patlatırsınız Orhan Veli'yi tamamdır:

Beni bu güzel havalar mahvetti
Beni bu güzel havalar mahvetti, 
Böyle havada istifa ettim 
Evkaftaki memuriyetimden. 
Tütüne böyle havada alıştım, 
Böyle havada aşık oldum; 
Eve ekmekle tuz götürmeyi 
Böyle havalarda unuttum; 
Şiir yazma hastalığım 
Hep böyle havalarda nüksetti; 
Beni bu güzel havalar mahvetti.


bu yazı da havalardan ya başka türlü imkansız, havalardandır havalardan:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder